torstai 4. huhtikuuta 2013

Ihana arki

Kyllä, se on minun pääsiäiskaktukseni, joka ei ole kukkinut moniin vuosiin. Ajattelin pitkästä aikaa näyttää sille hieman vesihanaa niin johan lähti kukoistamaan! Tätä menoa voin alkaa haaveilla parvekkeella kasvavasta puutarhasta.

Nautin nykyään arjesta ihan kauheasti. Juuri näistä tavallisista päivistä, kun saa seurata kaktuksen kukintaa :D Haha, onkohan musta tullut vanha tai jotain. Liikutunkin nykyään kaikesta ihan hirveän herkästi. Hyvänä esimerkkinä liikutukseni kohteista on meidän naapurissa asuva pappa, joka on ihan ylisöpö ja juttelee aina mukavia. Stalkkailen sitä aina ihan tohkeissani, jos nään sen pihalla. Samalla sekunnilla ryntään ulos "viemään roskia", jotta pääsisin vaihtamaan pari sanaa tämän kanssa. Ai että!
Täältä minä stalkkailen
Muistelisin, että vielä joku vuosi sitten aina töiden jälkeen oli aikamoinen väsy, eikä silloin jaksanut tehdä paljon muuta kuin möllöttää sohvalla. Nyt on ollut yllättävän pirteä ja energinen olo. Ehkä olen sitten potkinut itseäni enemmän persuuksille tai jotain, mutta se on ainakin tehonnut. Tästä keväästä olen saanut paljon enemmän irti.
Käytiin Hutungissa seinäkiipeilemässä. Tahtois uudestaan!
Aurinkoisemmat ilmat on myös pyritty hyödyntämään ulkoilulla. Oli kiva käydä luistelemassa sellaisen viiden vuoden tauon jälkeen
Keittiö sai taas uuden asukin
Jäällä on tullut vietettyä aikaa enemmänkin. Huomatkaa kuvassa iskän kanssa pilkitty siika ;)
 Mentiin äidin kanssa Kuopioon yhdeksi yöksi. Tehtiin muun muassa shoppailureissu Kuopion Ikeaan sekä Matkukseen. Iltasella nautittiin vähän alkomahoolia ja lähdettiin käymään pubirundilla. Kuinkas moni lähtee äitinsä kanssa pubiruusuilemaan, häh? ;D
Olen innostunut huulipunan käytöstä kevään kunniaksi
Ja vielä viimeisenä kuva valloittavasta arjesta. Tätä peliä kutsuttakoon Radio Suomipop -bingoksi. Keittiön radiosta pauhaa aina suomipoppi ja samat kappaleet, joten siinähän rupeaa yleensä bingohammasta kolottamaan. Tavoitteena on siis listata viisi esittäjää, mitkä tulevat seuraavaksi soimaan.

Nyt ehkä unten maille!

3 kommenttia:

Henna kirjoitti...

Oi hitsi, mä käyn useinkin äidin kanssa pubissa! Ollaan oltu yhdessä baarissa niin monta kertaa tässä muutaman vuoden aikana, että ihan hirvittää :D Mutta sehän on vain hyvä asia! Onneksi meillä on niin siistit mutsit :)

Anonyymi kirjoitti...

on kivaa jos äiti on nuori tai nuorekas ja että voi käydä yhdessä baarissa. mä en kyllä oo edes ehdottanut mun äidille moista, eikä taitais lähteekään. se ei oo ollenkaan tottunu käymään baareissa.
mä sit käyn senkin eestä! :)

sari

Rillu kirjoitti...

Henna: mmm sanoppa muuta! ;)

sari: hehe, raahaat sen mukanas joku päivä niin ehkä se riehaantuu :D