maanantai 8. heinäkuuta 2013

Punaisia huulia

Näin kesän tullen olen ihastellut kauniin värisiä huulipunia. Tosin vain kaupan hyllyllä tai muiden huulilla. Mutta autappas armias, kun yritän omia huulia punata. Lopputulos on yleensä varsin levähtänyt tai näytän siltä, että huuleni olisivat rohtuneet. Mulla on tapana mutristella (:D) huulia, joten se tapa ei oikein huulipunan kanssa sovi yhteen. Siinäpä on ollut muutama syy jättää huulipunat omaan arvoonsa. Haluaisin kovasti oppia käyttämään niitä, jotta saisin meikkiini joskus pientä piristystä ja väriä. :)
Etummaisena on Viva la divan melko neutraalin sävyinen puna, johon hankin myös samanvärisen rajauskynän. Keskimmäisenä on meikkikätköistäni löytynyt Diorin fuksiaan vivahtava puna. Viimeisenä rivistä pilkistää Maybellinen popstick eli hennosti väriä antava huulikiilto, joka tuoksuu ihan syötävän hyvältä. Vanhana kosmetiikan maistelijana täytyy varmaan testata onko se yhtä hyvää kuin tuoksuu.... :D
Ensimmäisenä vasemmalta katsottuna on Maybellinen kiilto, keskellä Viva la diva ja oikealla Diorin puna. Mielestäni nämä ovat aika turvallisia sävyjä, kunhan vain oppisin levittämään ne siististi ja kestävästi. Huulipunasivellin multa löytyykin, mutta täytyy lisäksi varmaan testailla jonkinlaista pohjustusta ennen punan levittämistä. Huulien rajaus on tähän saakka onnistunut mielestäni jopa kohtuullisen hyvin, vaikka lisäharjoitus ei liene siinäkään pahitteeksi.
Saapi antaa aloittelijalle vinkkejä onnistuneeseen punailuun!

4 kommenttia:

QA Sara kirjoitti...

Mulla aina kuivuu huulet kun niissä ON huulipuna. Päivänmittään alahuulestani saa revittyä ylähampaani muotoiset liuskat!:D mutta tykkään kyllä punasista huulista!:))

Tellu kirjoitti...

Hui, ei kuulosta kovinkaan miellyttävältä, jos huulipuna noin paljon kuivattaa :O :D

Jena kirjoitti...

Ei vitsi, olipa kiva yllätys ku olit käyny kommentoimassa mun blogiin! Luin sillon joskus aikasempina omina bloggailuaikoina teidän blogia, ja nyt onneks löysin tieni tänne taas! =D

Mä oon kans todella huono käyttämään huulipunia, pitäs kyllä opetella. Niistä sais niin kivaa piristystä arkimeikkiin!

Tellu kirjoitti...

No olin kuule kans ihan melleissäni, kun löysin sun uuden blogin joku aika sitten jo, mutta oon niin onneton kommentoimaan! Jee! :D

Jospa tää punien käyttö alkais luonnistua, kun opettelee suht neutraaleilla sävyillä, joilla ei voi pahasti mennä pieleen.... hope so! :)