torstai 15. syyskuuta 2011

Upeeta ja mahtavaa

Hihihi, kerksinpäs ennen sadetta kotiin! Joko olen kertonut vihavani syksyä? Tai en syksyä itsessään vaan tätä ikuista vedentuloa. Yksi aamu tällä viikolla menetin viimeisetkin järkeni rippeet ja kiskoin ylleni ihanan punahilkkamaisen sadeasuni, sontaiset kumpparit (joita käytän häpeämättä ihmisten ilmoilla) ja lähdin sotkemaan pyörällä töihin. Vallan epätellumaista.
Ylläoleva asu taisikin olla myös tämän viikon värikkäin asu. Olen koko viikon näyttänyt aivan hautajaisiin menevältä. Joskus harmittelin, että kaapissani ei ole mitään muita kuin mustia vaatteita, mutta nyt kaikki tuntuu liian värikkäältä. Toiseksi syksy on hankalaa siitä, että en omista mitään välikausikenkiä. Mulla on joko balleriinoja tai sitten talvisaappaita ja -nilkkureita, joiden aika ei mielestäni ole vielä hetkeen. Tennareita en osaa käyttää, joten se niistä. Kaipaan jotain syksyterapiaa, en ole jaksanut katsoa edes Salkkareita. Esimerkiksi kuukauden etelänmatka voisi piristää hetkeksi.Valivalivali.
Onko kukaan muu havainnut, että hyvä ruoka nostattaa mielialaa? Minä ainakin olen. Syksyllä voi tehdä ihania uuniomenia, jotka kuorrutetaan kaurahiutaleilla. Päälle kaadetaan puoli purkillista vaniljakastiketta ja avot. Tein ensimmäistä kertaa itse kaalilaatikon alusta loppuun. En ole syönyt hetkeen mitään niin yksinkertaisen hyvää, tahdon sitä jo lisää! Tähän samaan syssyyn on pakko tunnustaa jotain. Viimeisimmällä Ikean retkellä mun oli ihan pakko ostaa sitä kuuluisaa puolukkahilloa ja se taisi loppua kesken yhdellä ruokailukerralla. :D
Olin tänään myös työhaastattelussa. Siitä en kerro sen enempää kuin hyvin meni ja tohkeissani odottelen uusia kuvioita. Haastattelija pyysi minua tuomaan mukanani kortin. Se jäi arvoitukseksi minkä kortin. Minäpä sitten innostuin hieman ja tuhrasin pari tuntia tämän tekeleen kanssa. Olisin tehnyt toisenkin, mutta kello alkoi lähennellä ensimmäisen kortin valmistuttua iltakymmentä, joten se siitä.  :D
Tässä ois kannet.
Nyt on sellainen olo, että migreeni pamahtaa päälle! Karkaan siis kinkku-herkkusienipasta-annoksen  ja kissojen kanssa peiton alle.

2 kommenttia:

Erica kirjoitti...

Syksy on ihan jees kunhan ei sada. Inhoon sadetta varsinkin jos pitää lähteä sinne sateeseen :D

Mitkä edes on välikausikengät :D Ei mullakaan ole tai voishan tietty balleriinoista siirtyä nilkkureihin mutta ei vielä vaan pysty :D (paitsi sadepäivinä ehkä...)

Tellu kirjoitti...

Oon samaa mieltä sateesta, se hankaloittaa elämää monin tavoin :'D Aion käyttää avokkaita niin kauan, kun ei oo vielä pakkasta..Välikausikenkien olemus jääkin siis mysteeriksi ;D