perjantai 9. joulukuuta 2011

50 asiaa minusta

Kirjoitin ensiksi 500 asiaa minusta, mutta hymy olisi jo alkuperäisen 50:n seikan jälkeen varmasti hyytynyt. Ei sillä, että tämäkään määrä olisi helpponakki! ;)

1. Olen syntynyt joulukuussa
2. Minulla on kaksi veljeä, iso ja pieni
3. Olen asunut pienenpienenä Jyväskylässä Vaasankadulla, kunnes muutimme maalle
4. Harrastin ratsastusta 7 vuotta, kunnes yläasteella totesin sen olevan noloa (???????)
5. Kävin Rillun kanssa myös joogassa hihittelemässä käärmemäisen notkealle trikoomiehelle, mutta siihen sekin laji sitten kariutui
6. Meillä on ollut neljä koiraa, kolme niistä on tosin vielä olemassaolevaisia
7. En saanut pienenä kaneja, vaikka suunnittelin niille ihan itse pihalle lämmitetyn vajan
8. Pelkään pimeää ja muistanette kertomukseni taskulampusta, jota käytän yölisellä vessamatkalla
9. Jos yöllä nousee sängystä, pitää sieltä loikata ettei mörkö tartu jalkaan
10. Syytän sairasta mielikuvitustani liikaa katsoituista kauhuelokuvista
11.... jotka ovat lähes ainoa kiinnostukseni kohde elokuviin liittyen
11. Vihaan ROMANTTISIA KOMEDIOITA sydämeni pohjasta..romantiikkaa ja komediaa, huhhuh!
12. Parhaita kauhuelokuvia ovat sellaiset, joissa on paranormaalia toimintaa ja vaikkapa riivattuja ihmisiä
13. Koneella odottelee nytkin muutama riivaus-elokuva
14. En uskalla katsoa niitä yksin, eikä poikaystäväni pidä niistä, joten ne varmaan jäävät katsomatta
15. Minä sen sijaan pidän oikein paljon poikaystävästäni
16. Pidän myös asuntomme suht asuttavan näköisenä, ainakin uskottelen itselleni niin
17. Haluaisin muuttaa tästä pois heti kuin mahdollista
18. Mieluiten keskustaan tai rivitaloon
19. Asunto ilman saunaa ja tiskikonetta on kuin mies ilman lihaksia
20. Olen asunut pois kotoakotoa kohta kaksi vuotta
21. Se on aika jännittävää
22. En tiedä mikä haluan olla isona
23. Tiedän ainoastaan sen, että koulussa istuminen ei ole minun heiniäni
24. Aloitan alkuvuodesta 2012 oppisopimuksen, minusta tulee merkonomi (vautsi)
25. Töissä on kivaa ja siitä saa rahaa
26. Raha on ihanaa ja keksin sille kyllä käyttöä
27. Olen opetellut myös säästämään ja tammikuussa pääsen matkalle
28. Menemme Gambiaan paahtumaan
29. En harrasta tällä hetkellä oikeastaan muuta kuin kynsienlaittelua
30. Lenkkeilyä ei voi kutsua harrastukseksi, koska se on liian pakonomaista
31. Olen havainnut urheilun tuottavan jo tuloksia
32. Mutta niitä tulee mielestäni liian hitaasti
33. Olen malttamaton ja haluan kaiken tapahtuvan heti
34. Olen myös kova stressaamaan ja tiettyjen asioiden täytyy onnistua erinomaisesti
35. En pidä itsessäni esimerkiksi nenästäni, jaloistani ja miehekkäistä käsistä
36. On helpompaa keksiä mistä ei pidä itsessään kuin mistä pitää
Jauhelihamureke :D
37. Lempiruokiani ovat kaalilaatikko, maksalaatikko rusinoilla, kanawokki nuudeleilla, lanttulaatikko, Amarillon chicken pocket, kanatortillat, kalapuikot chilikastikkeella JNE
37. Sen sijaan en pidä purkkitonnikalasta, homejuustosta, oliiveista sekä kirkasliemisistä keitoista, enkä marinoiduista lohisuikaleista, koska ne maistuvat ihan oksennukselta
38. En pidä erityisemmin myöskään alkoholista, vaikka toisinaan saatankin juoda sidukan tai kaksi(toista)
39. En pidä myöskään siitä, että juomattomuuteni on kavereilleni niin vaikea sulattaa ;))))))
40. Baarissakin on nykyään ihan tylsää (pitäisi kuulemma vetää pää täyteen) ja vietän iltaa mieluiten kotona tai jonkun luona kyläilemällä
41. Vaatekaappini pursuilee bilevaatteita, mutta eipä niille ole paljoa käyttöä
42. Haluaisin enemmän kivoja arkivaatteita, mutta en oikein tiedä minkälaisia
43. Olen haalinut myös kasoittain korkokenkiä, mutta kävelen mieluiten matalilla kengillä
44. Ne pitäisi kuulemma myydä, mutta en halua!!
45. Kuulun kirkkoon, mutta en ole mitenkään uskonnollinen. Jumalaan voisin uskoa, jos sen itse näkisin. Koen olevani enemmänkin totuuden perässä mitä tälläisiin asioihin tulee
46. Tosin jos joskus erehdyn menemään naimisiin, sen tulee tapahtua ehdottomasti kirkossa
47. Telkkarista katson Salkkareiden lisäksi Jeresey Shorea. Olen harmissani kun MTV3:n Klikkaa mua-ohjelma loppui
48. Olen aika kova mököttämään eli harrastamaan mykkäkoulua. Toisinaan jaloissani pyörii myös mustat sukat
49. Lepyttely on kuitenkin helppoa ;)
50. Nyt lähden hakemaan H&M:n paketin Ärrältä, heippa!!!

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei tuosta kouluasiasta haluaisin sen verran kysästä että oletko ylioppilas vai käynyt ammattikoulun?:)

Anonyymi kirjoitti...

myy huutonetissä niitä sun bilevaatteita joita et enää tarvi ;)

Anonyymi kirjoitti...

Klikkaa mua oli ihan mahtava! Se tulee ens vuonna dvd:lle ja varmana ostan että saan vinguttaa niitä jaksoja uudestaan ja uudestaan :D

Tellu kirjoitti...

Anonyymi: Olen monitaituri eli oon valmistunut lukiosta (aivan järkyttävin arvosanoin) vuonna 2008 ja nyt 2011 kesällä valmistuin ammattikoulusta tekstiiliartesaaniksi :D

Anonyymi: Myisinkin, mutta koko huuto.net-systeemi on jotenkin aina niin vaivalloinen postikulujen arvioinnin ja pakkaamisen osalta. Kirpparille on pitänyt viedä viimeiset puolivuotta, mutta mitään ei ole sen eteen tapahtunut :')

Anonyymi: TULEEKO!!!!!! Tulispa siitä joku jatko-osa, se oli niin loistava. Yleensä 100% kotimaiset sarjat on aika mitäänsanomattomia (paitsi satuhäät ja maajussille morsian) <3

Anonyymi kirjoitti...

Tulikohan se Klikkaa mua -dvd tammikuussa vai helmikuussa, mutta kuitenkin melko pian :) hihhii

M kirjoitti...

Aivan ihana blogi sulla! rakastuin sun kaikkiin kynsiin mitä sulla on ollut, aivan törkeen hienoja!! :) Jään lukemaan sun blogia.

Tellu kirjoitti...

Voooooi, kiitoksia paljon! Tervetuloa pariimme! =)