sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

Tulitusta

Nyt on valmistumiset juhlittu ja eilisen sotkutkin siivottu! Sanainen arkkuni on tänään tukossa, mutta yritän vähän pinnistellä. Kipaisin lauantaina aamulla puoli kymmeneksi kampaajalle juhlakutrien laittoon ja kemut mummeille ja ukeille alkoivat yhden maissa. Sääkin oli suorastaan erinomainen, ettei tarvinnut kököttää vain neljän seinän sisällä. 8)
Lahjaksi sain ihan liikaa kaikkea kivaa, kiitos siitä kaikille! Isä ja äiti lahjoivat minua Nikon d3100 järjestelmäkameralla, jonka käytössä onkin aikamoinen opettelu näin vain pokkarilla räpsineelle. Mummi ja ukki puolestaan ilahduttivat minua ompelukoneella, jolle onkin heti käyttöä noiden turkoosien verhojen ompelussa. Kultu oli löytänyt soman pinkin virvelin ja pinkin pehmolohen, joten tämä taisi olla selvä vinkki, että minun on lähdettävä kalaseuraksi. ;)
Kun juhlat kotosalla oli juhlittu, oli korkea aika siirtyä tänne meille värkkäämään juhlatarjottavia. Onneksi tajusin paistaa suolaiset piirakat edellisenä iltana, sillä olin aika hermoissani. Onneksi Rillu toimi apurina ja saatiin quesadillat sekä mansikoilla koristeltu pinkki kakkukin kasaan pienen mutkan kautta. Kermavaahdolle kävi kovin kurjasti ja siitä tuli voita. :D

Vieraita taisi illalla olla joku parisenkymmentä ja tunnelma oli tuttuun tapaan tiivis. Onneksi tosiaan ulkona oli niin lämmin, että parvekkeelle mahtui monen monta ihmistä istuskelemaan, eikä kaikkien tarvinnut hikoilla sisällä yhdessä sumpussa.
Naminanin ja Jompan antama sumopuku oli suuressa suosiossa illalla ja kaikki halusivat kuvia se päällään. Teki mieli lähteä puku päällä hurvittelemaan, mutta baariin pääsy olisi saattanut hieman vaikeutua. ;)
Sellaiset kekkerit ne! Kivaa oli, vaikka olin pirun väsynyt ja ehkä vähän kiukkuinenkin. Kiukkuani lisäsi myös kenties eräiden kirjaimellinen lennokkuus, jonka myötä sänkymme pohjasta katkesi lauta. Ei ole  vissiin kovin helppoa yrittää juhlia hallitusti. Kiitos hei!

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hahah sumopuku :D siinä taitaakin olla valmis asu ens vapuksi ;p

Tellu kirjoitti...

joo ei tarvii päätä vaivata asulla sit :D

Anonyymi kirjoitti...

Paljon onnea valmistumisesta ja ihanaa että jätit vyön kokonaan laittamatta mekonympärille! Ihana noin!

Tellu kirjoitti...

kiitoksia! =) se olikin ihan hyvä idea, mitä nyt näytän ihan raskaana olevalta :D

Anonyymi kirjoitti...

Voi miksi et laittanut sitä keltaista mekkoa minkä ostit joskus ebaysta puhuen valmistujaismekkona? Se olisi ollut niin paljon paremman näköinen kuin tuo joka tytöllä päällä oleva veromodahömpsäkkä. Kaupungilla oli taas tuhansia samanlaisia mekkoja.

Tellu kirjoitti...

En "kerennyt" lyhentämään sen olkaimia, joten se jäi sattuneesta syystä kaappiin :p Itse olin kyllä tyytyväinen mekkovalintaani!

Heudi kirjoitti...

Heissan! Mimmonen on toi Nikonin kamera ollut käytössä? :) Mikä malli yms. mitä ite oot tykännyt siitä? Mulla olis suunnitelmissa hankkia joku näppärä järkkäri, mut olis kiva kuulla sun kokemuksia ko. kamerasta :)

Tellu kirjoitti...

Hihhei! Mulla on Nikon D3100 ja oon ihan rakastunut siihen. Piti käydä ostamassa oikein valokuvauskirja, että oppisin käyttämään sen käsisäätöjäkin. Enpä mä nyt osaa siitä mitään kovin erikoista sanoa, mutta on mainio kapine. Ennen sen hankkimistakin luin netistä hyviä arvosteluja =)