sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Lahjakortti parturiin

Kääkäkäääk! Mulla ois huomenna hyvin pitkästä aikaa parturi!

Hiukset ovat pitkään näyttäneet tällaisilta:


Ostin Citydealista lahjakortin, jolla saa hiusten kaksivärjäyksen ja leikkauksen. Auttakaa tyhmää ja kertokaa, mitä tarkoittaa kaksivärjäys. Että onko se joku tietynlainen vai mitä hä?! :D

Pituudesta saa napsaista vain kuivimmat latvat pois ja tasoittaa muutenkin mallia. Tiedän, olen aika tylsä mutta kun olen vain niin tykästynyt tähän pitkään tukkaan.

Suurin pulma tässä on se, etten tiedä minkä värisiksi haluan hiukseni, tai mikä edes sopisi. Onko teillä siis ideoita?

5 kommenttia:

Melinda kirjoitti...

itse oon saanut sellaisen käsityksen,että kaksivärjäys meinaa sitä että hiukset on esim.blondit päältä ja tummat alta :)
Sulle sopii hyvin tumma väri,ehkä voisit laittaa joukkoon vaaleita raitoja piristykseksi :P

Anonyymi kirjoitti...

tumma väri sopii sulle ja siihen vaaleita raitoja. ei kannata värjätä monikirjavaksi.

Anonyymi kirjoitti...

jos mulla olis tollaset ihanat pitkät hiukset en kyllä lyhentäis.

Anonyymi kirjoitti...

Onne naiset ihmeellisiä. Ensin leikataan hiukset lyhkäsiks, sitten itketään pitkien hiuksien perään ja hommataan pidennykset! Makes no sense!

Rillu kirjoitti...

Melinda: mäkin luulin että se tarkottais jotain tollasta, ja varmaan oisin saanutkin mutta otin nyt tosiaan vaan lisää raitoja! 8)

Anonyymi: jep, näin kävi että raitoja tuli lissää ;D

Anonyymi: ei lyhentynyt tukka paljoa, kuivimmat vaan napsastiin pois :)

Anonyymi: piti ihan tarkistaa, että kirjotin, etten tosiaan lyhentää halua :D