perjantai 15. heinäkuuta 2011

Love the ball

Olin Helsinki Cupissa töissä maanantaista keskiviikkoon, Love the ball Centerissä :D Kivaa vaihtelua toimistossa istumiselle. Onnistun aina kehittämään huumoria tuosta tapahtuman tunnarista, love the ball!

Käytiin joka päivä ennen alueelle menoa nauttimassa hotelliaamiaiset, koska se kuului pakettiin ;)


Jaettiin tällaisia sikahienoja "Love The Ball"-rannekkeita. Eihän niitä ollut kuin 5000 mutta kaikki saatiin menemään. Lapset sekosi näistä vähän liiankin paljon.
Maanantaina ja keskiviikkona oli hyvät ilmat ja aurinko paahtoi. Sainkin aika hienot rusketusrajat t-paidasta ja tuosta kaulassa roikkuvasta avainnauhasta :D Kyllä nyt kehtaa paistatella bikinit päällä rantsussa.

 Tiistaina messualueella näytti kuitenkin näinkin synkältä, kun mentiin järkkäämään paikkoja.
Mutaan upposi ja jalat kastui mutta hymyhän ei hyytynyt! Sain onneksi viereiseltä ständiltä muovipussit jalkojeni suojaksi, aika tyylikkäät! Tästä viisastuneena tyttönä menin heti työpäivän jälkeen ostamaan itselleni Tretornin tuliterät kumisaappaat.

Jaoimme upottavan ständimme Viikkarin kanssa. Sain asiakkuuspäälliköltä risteilylahjakortin. Voisikin lähteä merelle seilaamaan, kun vain saisi järkättyä aikaa ja kaverit kasaan.
Eilen sain vielä tällaisen hienon HesaCupin hupparin, joka on kokoa L mutta mitäs pienistä :D
Oli kyllä kaikin puolin hauskaa tämä messuilu. Mitä nyt tuo lapsikiintiö on hieman täynnä, sillä kohtasin turhan monta epäkohteliasta muksua. Onko teille opetettu lapsena sanomaan kiitos, kun olette saaneet jotain? Minulle ainakin on. Tai että rohmuaminen kaksi käsin ei ole soveliasta, sillä periaatteella että muillekin riittää?

Minut saattoi siis bongata huutelemassa lapsukaisille käytösoppia tyyliin: "NOO MITEN SANOTAAN?" ja "VÄHÄN KÄYTÖSTAPOJA NYT!".

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mua kanssa harmittaa kun tapaan jatkuvasti lapsia jotka ei osaa käyttäytyä. siskollakin on pari alle kymmenvuotiasta jotka on tosi huonotapaisia, ne ei siis osaa kiittää eikä käyttäytyä.
jos ne olis mun lapsia, en kehtais viedä niitä ees ihmisten ilmoille, mutta en voi sanoo sitä siskolle, se suuttuis jos keroisin mitä aattelen sen lapsista. tajuun ihan varmasti mitä haluut sanoa!!

Anonyymi kirjoitti...

hah hah. on sulla kuvassa hyvännäköiset sadekendät. nerokasta.

noista huonostikasvatetuista kakaroista en nyt viitti sanoa mitään, kun pelkkä ajatuskin suututtaa. tiedän liian monta tapausta ihan lähipiirissä. musta tuntuu että lapsia ei enää kasvateta ollenkaan. ne saa tehä mitä vaan.

Rillu kirjoitti...

Anonyymi: huhh, mä varmaan kyllä ojentaisin niitä lapsukaisia jos olis oma sisko kyseessä :D sit ne vihais mua hahah

Anonyymi: eiks ookkin vaan hianot! :D
joo ja tuntuu tosiaan ettei vanhemmat puutu lapsiensa tekemisiin ollenkaan -.-"

Anonyymi kirjoitti...

Hyvän näköinen huppari. Joo, nykyajan lapset on kamalia. Ei mitään käytöstapoja. Hyvin käyttäytyviä lapsia on vähennän kuin niitä kamalia riiviöitä. En itse varmaan halua lapsia jos niistä tulee riiviöitä.

Anonyymi kirjoitti...

Mä olen töissä kaupan kassalla ja olen kyllästynyt kun pikkumuksut repivät karkkihyllyiltä alas karkkipusseja eikä niiden äidit tee mitään! Jos ne ei saa karkkipussia, ne rupee huutaan ihan hillittömästi ja äidit ei oo huomaavinaan. Tosi ärsyttävää.
mari

Rillu kirjoitti...

Anonyymi: no mä oon sellanen natsi että oon päättäny ettei omista lapsista tuu sellasia :')

Anonyymi: yööh, maailman rasittavinta -.-