perjantai 28. lokakuuta 2011

How high is too high?

Uhkailin etten hankkisi täksi talveksi uusia saappaita, mutta toisin kävi. Nyt naulakossa pyörii kaksi paria uutukaisia ylipolvensaappaita. En ole aivan varma miten tässä näin pääsi käymään. ;)

Tilasin nämä matalat niittikoristeiset kengät ebaysta, kukaan ei varmaan olisi arvannut. Nyt vaan harmittaa, kun otin jossain mielenhäiriössä yhden koon liian isot, vaikka pienempi koko olisi mennyt paremmin kuin hyvin. Kai ne olisi voinut palauttaakin, mutta en viitsinyt ottaa asiasta selkoa. Ajattelin varmaan, että tungen kengät täyteen paksuja pohjallisia ja villasukkia pakkasen varalle, mutta eivät tälläiset keinonahkakengät ole mielestäni mitkään parhaat kovan pakkasen kengät. Hyvä minä! 

Jos joku kengätön haluaa nämä omakseen, myyn ne ilomielin pois pyörimästä. Kengät ovat kokoa 39. Maksoin kengistä postikuluineen n. 40€. Olen käyttänyt näitä ulkona tasan yhden kerran ja kolmannesta kuvasta näkyy pienen pieni nirhauma kengän kärjessä. Johonkin sen kerkesin ilmeisesti jo tökkäämään. ;(
Koska nämä ylemmät menevät myytäväksi, piti saada tilalle toiset. Voi sentään. Olin kuolannut kesästä saakka Blancan mustia ylipolvensaappaita ja ne olivat olleet varastosta loppu jo pidemmän aikaa. Onneksi tiedustelin asiaa ja klikkailin kengät itselleni juuri varaston täydennyttyä. Paketti saapui parissa päivässä ja olen onnellinen! <3
Kohta alkaa olla korkea aika valmistautua illalla oleviin Rillun synttäreihin, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Olen tohkeissani ja teippiä säästelemättä paketoinut neidon lahjan ja kortti kaipaa viimeisen silauksen. Huomenna täytyy käydä hommaamassa vielä jokin noheva halloween-asu , kastelahja ja sitten viikonlopun tarvikkeet on koossa. Whii! 8D 

PS. Vastailkaahaan uutukaiseen kyselyymme sivupalkissa --->

10 kommenttia:

tiia kirjoitti...

Minä haluan nuo myynnissä olevat saappaat! Laitatko mulle sähköpostia, niin voidaan sopia tarkemmin?

-Tiia

tiia kirjoitti...

Oho, tulipas törkeen näkönen kommentti :D piti vaan nopeesti saada kommentoitua, ettei kukaan muu ehdi ensin ;) olisin superonnellinen, jos nuo omakseni saisin!

Tellu kirjoitti...

Tehokasta :D Tuikkaa mailia vaikka tähän osoitteeseen niin saadaan kengät mahdollisimman pian maailmalle: bananass@luukku.com

Cospan tiimi kirjoitti...

tosi ihanat kengät , varsinkin nuo ekat ! :)

http://cospany.blogspot.com/

Tellu kirjoitti...

Ekat oli kyllä kivemmat, harmi vain väärän kokoiset =(

pannukakku kirjoitti...

Hei onko nää sun uudet ihan normaalikokoset? Oon tässä just tilaamasa samoja mustia saappaita ja koko vähän mietityttää :)

Tellu kirjoitti...

Kyllä ne aikalailla mun mielestä vastasivat kokomerkintää! =)

Melis kirjoitti...

Ihanat nämä uudet kengät! Ryntäsin heti blancan sivuille kuolaamaan näitä kaunokaisia. Harmi vain että koko 38 mustana on loppu :/


http://sumuhelmi.blogspot.com/

Tellu kirjoitti...

Voi eiii! Kannattaa vaikka kysäistä niiltä milloin niitä saapuu lisää. Kysyin itsekin, mulle vastattiin ystävällisesti ja nopeasti ja kaikenlisäksi tuli vielä uusi viesti, kun kenkiä oli tullut lisää! <3

Melis kirjoitti...

Taidanpa kysäistäkkin, sen verran ihanan näköiset kengät :D