maanantai 16. toukokuuta 2011

Glitter dust

Joooooo voin kertoo, että oon niin täynnä tätä MM-sontaa, että huhhuh! Olin eilen sellaisessa mielentilassa yöllä kello 02, että olisin voinut tehdä vaikka mitä.  En ole koskaam oikein tajunnut urheilukisojen päälle ja varsinkaan sen, että ihmiset suhtautuvat niihin niin överin kiihkomielisesti. Säälittävintä oli lukea facebookista, kun porukka aikoi ottaa sairaslomaa tällepäivälle, jotta voi vetää pään täyteen viinaa. Onhan tässä taas loistava syy ryypätä! Kiitos vaan lätkäjuntit, kun veitte yöuneni. Perästä kuuluu. :)

Kohta menen heittämään makkarin telkkarin seinään, ettei tarvitse kuunnella tuota juhlaölinää koko iltaa. Luojan kiitos poikaystäväni tajusi eilen lähteä katsomaan kisoja muualle kuin tänne kotiin. Sitä ennen ajattelin virkistää mieltäni katselemalla uusia kynsitarvikkeita ebayn vakkarimyyjältäni. Himoan kovasti uusia ihania glittereitä ynnä muita koristeita, joilla voi loihtia imeliä ja räiskyviä kesäkynsiä. Posti toi viimeviikolla alle kahdella eurolla ostamani 1000kpl kynsitimantteja, joilla ehkä pärjään hetken vai mitä luulette? ;)
Oranssissa glitterissä on itua!
Kaikkia näistä en ehkä viitsi klikkailla itselleni, mutta jotain pientä sälää kyllä laitan tulemaan. Palataan taas tyttäret!

3 kommenttia:

Helene kirjoitti...

ai että kun tulen iloiseksi siitä kun muutkin kun minä jaksaa valittaa jääkiekosta :D

Erica kirjoitti...

Ihanaa ettei täällä blogissa ainakaan puhuta jääkiekosta samassa mittakaavassa kuin muualla :D Onhan se tosi hienoa kun Suomi voitti ja oon tosi iloinen siitä mutta en mä jaksa siitä nyt niin kauheesti meuhkata :D Oon kait vanha.

Tellu kirjoitti...

Helene: Olen ilahtunut, että on muitakin joita ei vois vähempäää kiinnostaa :D Ihan sama jos Ruotsi olisi voittanut, ei tunnu missään eikä vaikuta mihinkään. Huhhuh ihmiset!!! :D

Erica: Juu voidaan pitääkkin tää jääkiekkovapaana vyöhykkeenä ja puhua mieluummin vaikka meikeistä :D