lauantai 16. huhtikuuta 2011

Pieni muna, iso sielu

Tämä viikko on koostunut suurimmaksi osaksi hirmuisasta raivorapsailusta. Suomen kielellä se tarkoittaa sitä, että olen kirjoittanut käsikirjaa raivokkaasti iltaisin noin 5 tuntia. Välillä hakkaan näppäimistöä, välillä päätäni seinään. Tekisi mieli sanoa tähän väliin muutama ruma sana, mutta en sano. Muuten fiilinki on paras ikinä.

Sain äidiltä ihanan yllärin!! Tämä kuulemma sen kunniaksi, että sain töitä Helsingistä, jeeee! Sain tuon Thomas Sabon pelkän ranneketjun joululahjaksi, ja nyt sain siihen ensimmäisen "charmin" eli tuon riipuksen. Korusarjan tyyriin hinnan vuoksi en ole vielä noita riipuksia raaskinut ostella, mutta tästä on hyvä lähteä.
Seuraavaksi voisin ilomielin täydentää rannekoruani skorpionilla tai käärmeellä. Joku ystäväni joskus pohti, että on muuten äärimmäisen kiero yhdistelmä, että olen horoskoopiltani skorpioni ja kiinalainen horoskooppi on käärme. Voin siis laittaa luonteeni näiden horoskooppien syyksi. Kohtalotovereita?

Mutta.....päivän paras:
Mentiin tyttöjen kanssa tänään Keljon Cittariin vähän fanittamaan Munamiestä! Kyllä siellä sydän ihan suli <3
Huomenna pääsen pitkästä aikaa Vuonteelle vanhempieni luokse käymään. Maanantaina käyn luottokampaajallani Laukaassa myös ottamassa vaaleat raidat pitkästä aikaa. Kiva saada vähän uutta ilmettä. Leikkuuttamaan en kyllä uskalla ruveta, kun on näin pitkäksi päässyt kasvamaan, eikä latvatkaan ole yhtään huonossa kunnossa.

Näihin sanoihin, näihin tunnelmiin. Jatkan viikonloppuani edelleen mummoilun merkeissä. Hauskaa lauantaita!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mäkin oon saanut kundikaverilta lahjaksi Sabo ranneketjun ja tykkään siitä. Nyt mä vaan oottelen että sais noita riippuksia vaikka kavereilta lahjaksi synttärinä (oon antanu niille vinkkiä). On ne aika kalliita mutta niin ihania!
Sanna

Rillu kirjoitti...

Anonyymi: mäki oon yrittäny vinkkailla kavereille, mut en tiedä kuinka halukkaita ne on mua lahjomaan :D hihi ;D